Husqvarna
Norden 901

Husqvarna Norden 901

Cena: 19 490€

    Motor 1-cylinder, 4-stroke engine
    Objem motora 692,7 cm³
    Vŕtanie 105 mm
    Zdvih 80 mm
    Štartér Electric starter
    Prevodovka 6-speed
    Primárny pohon 37:19:00
    Sekundárny prevodový pomer 15:45:00
    Spojka Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics
    EMS Synerject
    Rám 25CrMo4 steel central-tube frame
    Predné odpruženie WP-USD Xplor 48 with preload adjuster
    Zadné odpruženie WP shock absorber with linkage
    Zdvih predné odpruženie 275 mm
    Zdvih zadné odpruženie 275 mm
    Predná brzda Magura two-piston floating calliper, brake disc
    Zadná brzda Magura single-piston floating calliper, brake disc
    Brzdový kotúč predný 260 mm
    Brzdový kotúč zadný 220 mm
    Reťaz X-Ring 5/8 x 1/4″
    Uhol riadenia 63.5 °
    Rázvor 1504 ± 15 mm
    Svetlá výška 280 mm
    Výška sedla 950 mm
    Objem palivovej nádrže 13 l
    Váha bez paliva 145 kg
    Empty tab. Edit page to add content here.

    HUSQVARNA NORDEN 901

    šedá

    14 350,-EUR

    HUSQVARNA NORDEN 901

    Cena od 14 350,-EUR

    Objem motora: 889cc
    Max Výkon: 105 PS /  (77 kW)
    Max krútiaci moment:

    Prevodovka: 6 rýchlostná
    Odpruženie:

    Predné: WP APEX 43, zdvih 220mm

    Zadné: WP APEX, zdvih 215 mm

    Brzdy:

    Predná: 2 radiálne 4 piestikové srmene

    Zadná: 2 piestikový plávajúci strmeň

    Pneumatiky:

    Predná:

    Objem palivovej nádrže: 20 l
    Výška sedla: 850 – 870 mm (nastaviteľná)
    Hmotnosť mokrá: 240 kg

    HUSQVARNA NORDEN 901

    Úplne nový Norden 901 je tu, aby posunul zvedavosť, adventure jazdcov ďalej a inšpiroval ich, aby prekročili svoje zabehnuté trasy a vydali sa do neprebádaného terénu. Rýchly, agilný a zábavný Norden 901 stelesňuje progresívne myslenie motocyklov Husqvarna v motocykli postavenom tak, aby uľahčil dlhé dni v sedle a prekonával obrovské vzdialenosti na asfalte a v teréne.

    Norden 901 je nabitý užitočnými technológiami, ktoré umožňujú neohrozenému cestovateľovi sústrediť sa na jazdu. Paralelný dvojválcový  motor s objemom 889 cm3 umiestnený v ráme z chróm-molybdénovej ocele  poskytuje špičkový výkon 105 koní a krútiaci moment 100 Nm. Štandardne sú k dispozícii tri voliteľné jazdné režimy (Street, Rain, Offroad) a voliteľný režim Explorer, ktorý pomôže zvládnuť všetky nástrahy, s ktorými sa môže jazdec Norden 901 stretnúť.

    Funkcia Easy Shift umožňuje bezspojkové radenie nahor a nadol na šesťstupňovej prevodovke, zatiaľ čo Power Assist Sllipper Clutch (PASC) maximalizuje stabilitu zadného kolesa. Dobrodružná jazda je o objavovaní neznámeho, takže mať motorku, ktorá bude jazdcovi oporou v extrémnych situáciách, je nutnosť. Vypínateľné náklonové ABS s režimami Street, Offroad a systém náklonovej trakčnej kontroly Husqvarna (MTC) sú tu, aby vám pomohli v každej situácii. Odpruženie WP APEX poskytuje výnimočný komfort všade, kam sa Norden 901 a jeho jazdec ocitne. Bezdušové špicové kolesá obuté do pneumatík Pirelli Scorpion Rally STR zaručujú optimálny výkon na ceste a aj v teréne. Veľkokapacitná 19-litrová palivová nádrž poskytuje predĺžený dojazd až na 400 km, takže s Husqvarnou Norden 901 sa dostanete vždy tam kam potrebujete.

    Technické výhody:
    Rám z chróm-molybdénovej ocele
    Paralelný dvojválcový motor s objemom 889 cm3 s maximálnym výkonom 105 k a krútiacim momentom 100 Nm
    Nastaviteľné odpruženie WP APEX poskytuje výnimočný komfort na ceste aj v teréne
    Tri voliteľné jazdné režimy ako štandard (Street, Rain, Offroad) a voliteľný režim Explorer
    Špičkové, vypínateľné náklonové ABS s režimom Offroad
    Ride-by-wire plyn
    Funkcia Easy Shift
    Náklonová kontrola trakcie umožňuje deväť úrovní nastaviteľného preklzu zadného kolesa (v režime Explorer)
    Posilňovacia posuvná spojka „Power Assist Slipper Clutch“ (PASC)
    Bezdušové špicové kolesá a pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR pre maximálny výkon na ceste a v teréne
    Veľkokapacitná 19-litrová palivová nádrž poskytuje predĺžený dojazd až na 400 km
    Voliteľná jednotka konektivity poskytuje podrobnú navigáciu, príjem telefónnych hovorov a funkciu výberu hudby zo smartfónu jazdca
    Hliníkové kyvné rameno

    Charakteristické gravitačné tlakovo odliate kyvné rameno s otvorenou mriežkou je presne vyrobené z ľahkého hliníka a bolo špeciálne navrhnuté pre tuhosť a stabilitu, pričom stále ponúka vynikajúce ohybové vlastnosti.

    Použitím priameho spojenia pre zadný tlmič sa znižuje zložitosť a diely, čo umožňuje jednoduchú údržbu, zatiaľ čo špecifická dĺžka kyvného ramena pomáha pri trakcii, stabilite a nastavení odpruženia.

    Ľahké a pevné pre spoľahlivú manipuláciu a pohodlie

    Hliníkové  riadidlá

    Ľahké, pevné a tuhé pre stabilitu, so správnou mierou ohybu, aby jazdec cítil, čo podvozok robí.

    Kované hliníkové trojité svorky sú známkou prémiovej kvality, ktorá je štandardom pre Norden 901. Vyrobené z ľahkého hliníka, trojité svorky sú navrhnuté so špecifickou tuhosťou, aby zabezpečili vysokú úroveň pevnosti a stability a zároveň poskytovali presnú spätnú väzbu podvozku. a pohodlie pre jazdca. Okrem toho je hriadeľ riadenia vyrobený z vysokopevnostného hliníka namiesto ocele pre vynikajúcu spoľahlivosť s minimálnou hmotnosťou.

    Hliníkové kužeľové riadidlá umožňujú maximálnu kontrolu a zároveň ponúkajú pohodlnú jazdnú pozíciu a šesť pozícií upevnenia riadidiel poskytuje rozsah nastavenia 30 mm (spredu dozadu) pre prispôsobiteľnú ergonómiu.

    Precízne navrhnutý flex → stabilita sledovania a presná spätná väzba

    Hliníkové kónické riadidlá → maximálna kontrola a komfort

    Na základe rozsiahlych skúseností z vývoja Husqvarna Motorsports Rally má predný nosič s integrovaným LED svetlometom a štandardne montovanými hmlovými svetlami štíhly profil a je neoddeliteľnou súčasťou aerodynamickej účinnosti modelu Norden. Vnútorný spojler funguje ako konštrukčný prvok hmlových svetiel a držiaka prístrojov, ako aj ako vedenie vzduchu smerujúce vzduch cez karosériu pre väčšiu stabilitu pri vysokých rýchlostiach. Integrovaný 12 V konektor navyše umožňuje jednoduché nabíjanie ručných zariadení namontovaných na riadidlách alebo na montážnom bode nad hlavnou palubnou doskou.

    Prémiové LED svetlomety zasadené do prednej časti poskytujú nezameniteľný vzhľad. Svetlo denného svietenia krúži po obvode svetlometu, vďaka čomu je Norden 901 jasne viditeľný za všetkých podmienok. Štandardne montované hmlové svetlá poskytujú lepšiu viditeľnosť v náročných podmienkach a pri jazde v noci. Tie spolu s LED zadným svetlom a smerovkami dodávajú Nordenu progresívny minimalistický vzhľad.

    • Funkčný dizajn → starostlivo navrhnutá aerodynamika pre maximálnu kontrolu a stabilitu
    • Integrovaný LED svetlomet a hmlovky → moderný a minimalistický vzhľad
    • Nápadné farby a grafika → zdôrazňujú progresívny dizajn motocyklov Husqvarna
    • Štíhla karoséria → ľahký pohyb a výnimočná ergonómia pre všetky veľkosti jazdcov

    Sedadlo

    Výškovo nastaviteľné dvojdielne sedadlo ponúka vítaný komfort pri dlhších cestách. Sedadlo jazdca je smerom dopredu úzke, čo uľahčuje jazdcovi položiť si nohy na zem podľa potreby. Precízne vyvinutá tuhosť peny sedadla zaisťuje jazdcovi pohodlie aj pri celodennej jazde.

    Poťah sedadla využíva zmes vysokokvalitných materiálov, ktoré poskytujú vynikajúci komfort a odolnosť. Polstrované a tepelne lisované rebrá na sedadle jazdca poskytujú dodatočné pohodlie a zabraňujú pošmyknutiu vo vlhkých podmienkach.

    Okrem toho sú ako technické príslušenstvo k dispozícii ergonomické vyhrievané sedadlá pre jazdca a spolujazdca, ktoré poskytujú maximálny komfort počas dlhých dní jazdy v náročných podmienkach.

    Palivová nádrž

    Palivová nádrž je ústredným prvkom dizajnu a inžinierskeho konceptu Norden 901. Cieľom bolo poskytnúť štíhlu ergonómiu podobnú ergonómii bicykla Rally Dakar. Na základe rozsiahlych skúseností z vývoja v motoristickom športe umiestňuje rotačne tvarovaná palivová nádrž svoj hlavný objem pred kolená jazdca a je ovinutá okolo centrálne uloženého motora.

    To znižuje ťažisko a pomáha poskytovať temperamentnú ovládateľnosť na ulici aj v teréne. Okrem toho nádrž nenarúša slobodu pohybu, pretože umožňuje rovnejšie sedadlo, čo dáva jazdcovi väčšiu voľnosť pri pohybe medzi jazdnými polohami. Umožňuje tiež nižšie sedadlo, čo pomáha pri celkovej prístupnosti motocykla bez zníženia svetlej výšky.

    Objem paliva je približne 19 litrov, čo v kombinácii s výnimočnou spotrebou paliva poskytuje dojazd približne 400 km, čo predstavuje významnú výhodu na dlhších cestách. Prémiový uzáver palivovej nádrže s opracovaným logom Husqvarna Motorcycles dopĺňa funkčný dizajn palivovej nádrže.

    Spodná časť nádrže zároveň chráni nohy jazdca pred studeným vzduchom, špinou alebo striekajúcou vodou pri cestovaní v náročných podmienkach.

    TFT prístrojová doska

    Norden 901 je vybavený najmodernejším 5” TFT displejom. Plnofarebný displej je ľahko čitateľný s hlavnými informáciami umiestnenými tak, aby ich jazdec mohol okamžite spracovať.

    Konfiguráciu displeja je možné meniť a automaticky sa prispôsobuje zmenám okolitého osvetlenia. Jazdec si môže vybrať, ktoré informácie chce mať zobrazené na obrazovke. To zahŕňa počítadlo kilometrov, dojazd a spotrebu paliva, teplotu vody atď. Všetky nastavenia režimu jazdy a ABS sú okamžite viditeľné na obrazovke. Okrem toho bliká konfigurovateľná kontrolka radenia, ktorá signalizuje, kedy je potrebné zmeniť prevodový stupeň.

    Pomocou aplikácie Ride Husqvarna Motorcycles App je možné k motocyklu pripojiť smartfón prostredníctvom voliteľnej jednotky pripojenia pre podrobnú navigáciu, prijímať telefónne hovory a počúvať hudbu.

    Výfuk

    Výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele v súlade s normou EURO 5 umožňuje motoru voľne dýchať pri zachovaní nízkej hlučnosti a emisií výfukových plynov. Výfukový systém, ukrytý v ráme, má usporiadanie predtlmiča a koncového tlmiča. Predtlmič výfuku pomáha pri centralizácii hmoty, pretože umožňuje menší a ľahší tlmič.

    Dvojdielny výfuk z nehrdzavejúcej ocele → centralizovaná hmota a zvýšená odolnosť bez pridania hmotnosti

    Prevodovka

    Motor je vybavený šesťstupňovou sekvenčnou prevodovkou, ktorá zabezpečuje rýchle a presné radenie vďaka krátkej dráhe radiacej páky, ľahkému pruženiu a sofistikovanému nastaveniu funkcie Easy Shift, ktorá je súčasťou štandardnej výbavy.

    Pre väčšiu istotu v náročných prostrediach je prevodovka prepojená so snímačom Easy Shift, ktorý jazdcovi umožňuje plynulé radenie nahor a nadol bez použitia spojky. Snímač funguje tak, že prenáša okamih, keď jazdec stlačí radiacu páku, do ECU, ktorá následne zodpovedá parametrom motora, aby umožnila jednoduchú zmenu prevodového stupňa pri akýchkoľvek otáčkach alebo zaťažení motora.

    Na základe rozsiahlych skúseností z vývoja oddelením Husqvarna Motorsport má hnacie ozubené koleso dizajn so skrutkami ako pri pretekárskom motore FR 450 Rally. To umožňuje jednoduchšiu údržbu a rýchle zmeny prevodov v prípade potreby.

    Tempomat

    Norden 901 je štandardne vybavený prepínačmi ponuky v menu na riadidlách s ďalšími tlačidlami tempomatu. To znamená, že požadovanú rýchlosť môže jazdec jednoducho nastaviť a individuálne zmeniť.

    Regulácia preklzu motora (MSR)
    Náklonová kontrola trakcie motocykla (MTC)

    Riadenie trakcie motocyklov v zákrutách (MTC) je prémiový systém riadenia trakcie motocyklov Husqvarna citlivý na uhol náklonu a poskytuje najvyššiu úroveň bezpečnosti. Systém monitoruje rýchlosť zadného kolesa a okamžite reaguje, ak je rýchlosť otáčania zadného kolesa neúmerná jazdnej situácii. V priebehu milisekúnd MTC zníži výkon motora extrémne plynulým, sotva postrehnuteľným zásahom do škrtiacich ventilov, kým systém nezníži preklz na optimálne pomery pre zvolený jazdný režim a aktuálny uhol náklonu, pričom ťaží z najmodernejších šesťosových meraní inerciálnej meracej jednotky (IMU).

    Nová generácia „Cornering MTC“ využíva dva prídavné snímače (preklzávanie kolies a snímač uhla náklonu)

    Bočné kufre Touratech a vrchný kufor

    Tieto robustné kufre Touratech sú vyrobené z vysokopevnostného eloxovaného hliníka s nápadným dizajnom a odolným eloxovaným povrchom a sú ponúkané s objemom 31 l na pravú stranu motocykla, 45 l na ľavú stranu a 38 l pre vrchný kufor. Veľkorysá kapacita na prepravu a ochranu všetkého, čo si jazdec môže vziať na tie najdlhšie a najvzdialenejšie dobrodružstvá Norden 901. Silikónové tesnenia udržia vodu mimo kufrov aj pri tých najvytrvalejších lejakoch. Bočné kufre Touratech a aj vrchný kufor sa ľahko montujú a dajú sa jednoducho zniesť z motocykla. Vďaka vysokej odolnosti voči krúteniu a špeciálnemu procesu nitovania zostane batožina pevne pripevnená k motocyklu s minimálnym ohybom počas jazdy. Kamkoľvek sa jazdec rozhodne ísť a čokoľvek je potrebné pre cestu alebo cieľ, bočné kufre Touratech a vrchný kufor to dokážu odniesť v štýle skutočnej dobrodružnej jazdy.

    Sada na zníženie

    Znížte výšku sedadla o užitočných 22 mm pomocou tejto súpravy na zníženie odpruženia. Pretože bol špeciálne vyvinutý pre Norden 901, jazdná dynamika motocykla nie je ovplyvnená.

    Ergo Rider’s Seat a Ergo Pillion Seat

    Pridajte trochu pohodlia v chladnom počasí s vyhrievanými podložkami sedadiel, ktoré sú k dispozícii pre jazdca aj spolujazdca. Trojstupňové kevlarové vykurovacie teleso zaisťuje rýchly tepelný výkon a dlhú životnosť. Sedadlá Ergo Rider’s a Pillion, jednoduché riešenie plug and play, si zachovávajú rovnakú výšku sedadla ako je štandard.

    Sada bočných tašiek a taška na batožinu

    Norden 901 bol skonštruovaný tak, aby cestoval za novými obzormi a táto sada bočných tašiek a zadnej tašky majú kapacitu na prepravu všetkého, čo je potrebné na cestu a do cieľa. Špeciálne navrhnuté pre Norden 901, sada bočných tašiek a zadnej tašky majú zvárané švy a sú extrémne ľahké, robustné a vodotesné. Rolovacie zvršky uľahčujú zbalenie tašiek a pomáhajú chrániť pred vlhkosťou. Vysoká kvalita spracovania sa snúbi so všestrannou využiteľnosťou v batožine, ktorá sa ľahko pripevňuje, odstraňuje a prenáša. Sada bočných tašiek a zadnej tašky sú navrhnuté na prekonávanie vzdialeností a vyzerajú vynikajúco na Norden 901.

    Akrapovič „Slip-on Line“

    Dodajte svojmu Norden 901 športovejší nádych výfuku a pretekársky vzhľad pomocou tlmiča výfuku Akrapovič ‘Slip-on Line’. Tlmič „Slip-on Line“ vyrobený z vysoko kvalitného titánu ponúka podstatnú úsporu hmotnosti v porovnaní so štandardnou jednotkou. Jednoduchá a priama montáž.

    Sada vyhrievaných rukovätí

    Teplé ruky bez ohľadu na počasie s týmito vyhrievanými rukoväťami. Teplotu je možné nastaviť v štyroch stupňoch pomocou prepínača ponuky na riadidlách.

    Jednotka pripojenia

    Aplikácia Ride Husqvarna Motorcycles App vám umožní pripojiť váš smartfón k vášmu Norden 901 cez Bluetooth. Táto riadiaca jednotka funguje ako rozhranie medzi vaším telefónom a motocyklom. Aplikácia Ride Husqvarna Motorcycles App vám dáva plnú kontrolu nad prichádzajúcimi hovormi a prehrávaním zvuku. Informácie sa zobrazujú na TFT displeji vášho Norden 901 a ovládanie sa vykonáva pomocou prepínača ponuky na riadidlách.

    Plexi štít

    Vyšší plexi štít ponúka zlepšenú ochranu pred vetrom a znížené turbulencie v oblasti hlavy a krku, najmä pre vyšších jazdcov. Uľahčuje to svalom krku a ponúka viac pohodlia počas dlhých ciest.

    Rám

    Celkový dizajn a konštrukcia rúrkového rámu je  z chróm-molybdénovej ocele a je navrhnutý pre zníženie hmotnosti a veľkosti, aby sa zabezčila vysoká úroveň obratnosti a stability. Laserom rezané komponenty sú zvárané robotom a tvarované hydroformovaním, čo zaisťuje bezchybnú presnosť a stálu kvalitu. Použitím vysokokvalitnej chróm-molybdénovej rúrkovej ocele je jazdcovi poskytnutá podrobná spätná väzba prostredníctvom precízne vyvinutej torznej tuhosti a pozdĺžneho ohybu. Navyše prémiová čierna prášková vrstva a štandardné chrániče rámu zaručujú vynikajúcu ochranu a odolnosť. Geometria motocykla bola vyvinutá tak, aby vytvorila cestovný motocykel svetovej triedy.

    Poskytuje ľahkú ovládateľnosť a má športové vlastnosti na ceste, pričom je pohodlný aj na dlhšie vzdialenosti a ponúka bezkonkurenčné offroadové schopnosti. Zadný tlmič má sklon, aby sa dosiahlo zníženie výšky sedadla. Pozícia jazdca je relatívne blízko k prednému kolesu, čo zlepšuje cit a priľnavosť predného kolesa, zatiaľ čo kompaktný rám umožňuje použitie dlhej kývnej vidlice na podporu trakcie. Oceľový mrežový pomocný rám pomáha udržiavať nízku celkovú hmotnosť. Bol vyvinutý tak, aby bol kompaktný, ľahký, ale zároveň dostatočne pevný na to, aby prepravil pasažiera a batožinu v náročných podmienkach, ktoré možno očakávať pri objavovaní aj mimo spevnených ciest. Precízne vyvinutá torzná tuhosť a pozdĺžna pružnosť → podrobná spätná väzba pre maximálnu istotu a pohodlie jazdca Ľahká konštrukcia → výborná obratnosť a ovládateľnosť.

    Kapotáž

    Norden 901 sa vyznačuje najmodernejšou kapotážou s výškovo nastaviteľným dvojdielnym sedadlom, ktoré poskytuje výnimočnú priľnavosť a pohodlie za každých podmienok. Výrazné farby a grafika zvýrazňujú progresívny dizajn motocyklov Husqvarna. Tesne omotaná okolo motora a rámu je kapotáž Norden ergonomicky navrhnutá tak, aby spojila telo jazdca s motocyklom pre dokonalé uchytenie a poskytla úplnú kontrolu vo všetkých jazdných situáciách. Štandardne namontované chrániče rúk chránia ruky jazdca pred živlami a zatúlanými listami.

    Na základe rozsiahlych skúseností z vývoja Husqvarna Motorsports Rally má predný nosič s integrovaným LED svetlometom a štandardne montovanými hmlovými svetlami štíhly profil a je neoddeliteľnou súčasťou aerodynamickej účinnosti modelu Norden. Vnútorný spojler funguje ako konštrukčný prvok hmlových svetiel a držiaka prístrojov, ako aj ako vedenie vzduchu smerujúce vzduch cez karosériu pre väčšiu stabilitu pri vysokých rýchlostiach. Integrovaný 12 V konektor navyše umožňuje jednoduché nabíjanie ručných zariadení namontovaných na riadidlách alebo na montážnom bode nad hlavnou palubnou doskou.

    Kolesá a pneumatiky

    Špicové 21” predné a 18” zadné bezdušové kolesá zaisťujú vysokú úroveň pevnosti a odolnosti s minimálnou neodpruženou hmotnosťou pre výnimočné jazdné vlastnosti na ulici a v teréne. Náboje kolies majú čierny eloxovaný povrch pre prémiový vzhľad a odolnosť.

    Na kolesách sú obuté pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR, 90/90-21 na 2,5“ ráfiku vpredu a 150/70-18 na 4,5“ ráfiku vzadu.

    • Bezdušové lúčové kolesá → pridaný komfort a menšie riziko defektu pneumatík
    • Ľahká, ale pevná a spoľahlivá konštrukcia → minimálna neodpružená hmotnosť
    • Pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR → vynikajúca priľnavosť a odolnosť na ulici a v teréne

    ODPRUŽENIE

    Predné odpruženie

    Obrátená predná vidlica WP APEX 43 mm so zdvihom 220 mm poskytuje presný výkon a pohodlie v rôznych prostrediach. Pomocou funkcie deleného tlmenia na vidliciach s otvorenou kazetou možno bez námahy nastaviť tlmenie kompresie a odskoku pomocou ľahko prístupných cvakadiel umiestnených na vrchnej časti trubice vidlice. Tie umožňujú jazdcovi prispôsobiť si jazdné vlastnosti podľa vlastných preferencií a rôznych podmienok.

    Tlmič riadenia napomáha stabilite pri jazde na drsných cestách, ale nezasahuje do jazdy v teréne. Rám je navyše pripravený na vysokovýkonné nastaviteľné offroadové tlmiče riadenia.

    • Obrátená vidlica WP APEX 43 mm → presný výkon a komfort
    • Zdvih odpruženia 220 mm → perfektná kombinácia terénnych a offroadových schopností
    • Ľahký prístup k voličom nastavenia tlmičov→ jednoduché zmeny tlmenia

    Zadné odpruženie

    Norden 901 je vybavený tlmičom WP APEX, ktorý poskytuje 215 mm zdvihu zadného kolesa pre dokonalé vyváženie jazdy na ulici a v teréne s celodenným komfortom jazdy. Chovanie tlmenia sa dá nastaviť pomocou nastavovača tlmenia odskoku a je tu ručný nastavovač pre predpätie pružiny. Nastaviteľnosť tlmenia odskoku umožňuje jazdcovi prispôsobiť odozvu tlmiča rôznym jazdným situáciám, zatiaľ čo rýchle nastavenie predpätia pružiny umožňuje rôzne zaťaženie motocykla, napríklad pri preprave batožiny alebo spolujazdca.

    • WP APEX monoshock → nastaviteľný pre tlmenie odskoku a predpätie
    • 215 mm zdvih zadného kolesa (78,5 mm zdvih odpruženia)

    MOTOR

    Horizontálne rozdelené kľukové skrine umožňujú veľké vŕtanie motora. Sú vyrobené z vysokotlakového hliníka, čo umožňuje zmenšiť hrúbku steny pre optimalizáciu hmotnosti a optimalizované povrchy umožňujú konštruktérom motorov väčšiu voľnosť pri ich návrhovaní. Konštrukcia valca s otvorenou plošinou umožňuje optimálne chladenie, znížené výrobné tolerancie a minimalizuje možnosť deformácie valca počas výroby.

    Kvapalinou chladený paralelný dvojvalcový motor s objemom 889 cm3 s dvojitým vačkovým hriadeľom v hlave motora je vybavený najnovšou technológiou v oblasti dizajnu a elektroniky.

    Maximálny výkon 77 kW (105 k) pri 8000 ot./min a krútiaci moment 100 Nm pri 6500 ot./min. sú vynikajúce hodnoty, ktoré nenechávajú jazdcov na pochybách o výkonovom potenciáli tohto najmodernejšieho majstrovského diela. Extrémne ľahký motor váži iba 53,4 kg bez oleja, ale vrátane všetkých komponentov, ako je elektrický štartér, telesá škrtiacej klapky, spojka a vedenie chladiacej kvapaliny. Spoľahlivosť, životnosť a účinnosť sú zaručené technickými riešeniami, ako je aktívne odvetrávanie kľukovej skrine a mazanie polosuchej vane, ktoré znižujú trenie oleja a straty čerpadla, čo prispieva k dlhým servisným intervalom 15 000 km a extrémne nízkej spotrebe paliva, čoho výsledkom sú znížené náklady na vlastníctvo tohto špičkového dvojvalcového motocykla.

    • Výkon → 105 k / 100 Nm
    • Dlhé servisné intervaly a nízka spotreba paliva → nízke náklady na vlastníctvo
    • Špičková elektronika ride-by-wire → špičková technológia a výkon dvojvalca vo svojej triede
    • EMS/ride-by-wire plyn

    Dvojvalcový motor je vybavený dvoma 46 mm škrtiacimi klapkami vyrobenými spoločnosťou Dell´Orto. Neexistuje žiadne mechanické spojenie s rukoväťou plynu. Namiesto toho, keď jazdec otočí škrtiacu klapku na otvorenie alebo zatvorenie, škrtiace ventily sú elektronicky riadené systémom riadenia motora (EMS). EMS priebežne porovnáva parametre motora s údajmi zo snímačov a podľa toho upravuje škrtiace klapky, výsledkom čoho je perfektný výkon a odozva na plyn.

    Aby sa eliminovali interferencie medzi valcami pri malých otvoroch škrtiacej klapky, každý valec má samostatný sací trakt, zatiaľ čo snímač v každom telese škrtiacej klapky meria a reguluje tlak v potrubí.

    Okrem toho je na hlave valcov namontovaný snímač klepania na detekciu predzápalu alebo „klepania“ v spaľovacích komorách – …

    • Elektronicky riadený plyn → perfektný výkon a odozva plynu
    • Aktívna kontrola klepania → chráni motor pred možným poškodením v dôsledku zlej kvality paliva
    • Klzná spojka Power Assist Slipper Clutch (PASC).

    BRZDY

    Norden 901 je vybavený najmodernejším brzdovým systémom značky Husqvarna J.Juan. Vďaka technológii odvodenej od MotoGP poskytuje popredný španielsky dodávateľ bŕzd výnimočný výkon a spoľahlivosť. Čierne eloxované brzdové strmene a laserové logo Husqvarna Motorcycles zvýrazňujú progresívny dizajn a prémiovú povrchovú úpravu.

    Vpredu, 4-piestové, radiálne uložené brzdové strmene a dva brzdové kotúče Ø 320 mm umožňujú perfektnú kombináciu ovládacej a brzdnej sily na asfalte a sypkých povrchoch. Sila piestovej pružiny v hlavnom valci bola špeciálne vypočítaná pre výnimočný pocit a spätnú väzbu na brzdovej páke, zatiaľ čo technológia „Slim-Seal“ umožňuje väčšiu presnosť tlaku vyvíjaného piestikmi strmeňa.

    Zadná brzda je vybavená brzdovým kotúčom Ø 260 mm ovládaným dvojpiestikovým plávajúcim strmeňom. Izolované piesty v strmeni v spojení s izolačnými doskami medzi doštičkami a piestami poskytujú výnimočnú tepelnú stabilitu, keď je brzda namáhaná v dlhých zjazdových úsekoch. Okrem toho sú koncovky brzdových hadíc zadného strmeňa vyrobené z nehrdzavejúcej ocele, aby pomohli odvádzať teplo.

    Štandardne montovaný systém ABS Bosch zabraňuje zablokovaniu kolies pri prudkom brzdení a pre pokročilejších jazdcov ho možno deaktivovať na zadnom kolese.

    • Brzdový systém J.Juan → kontrolovaný, istý brzdný výkon na všetkých povrchoch
    • Bosch ABS → zabraňuje zablokovaniu kolies pri prudkom brzdení

    JAZDNÉ REŽIMY

    Jazdné režimy umožňujú jazdcovi prispôsobiť správanie sa motora a pocit z motora. Špecifický jazdný režim mení odozvu plynu, úroveň trakcie a v závislosti od režimu a aj maximálny výkon.

    Režim Street ponúka živú a priamu odozvu plynu so zodpovedajúcimi nastaveniami MTC pre jazdu na spevnených povrchoch. MTC je nastavené tak, aby umožnilo minimálny sklz pred aktiváciou. Hladký a dostatočne prístupný pre menej skúsených jazdcov a cestovanie so spolujazdcom, a zároveň dostatočne dynamický na jazdu v kľukatých horách a údoliach.

    Režim Offroad ponúka plynulú odozvu plynu a umožňuje značný sklz pred zásahom trakčnej kontroly. Na povrchoch s nízkou priľnavosťou je na zabezpečenie pohybu vpred potrebný určitý preklz kolies. Okrem toho tento režim umožňuje jazdcom prerušiť trakciu.

    EASY SHIFT – RÝCHLORADENIE

    Norden 901 je vybavený funkciou Easy Shift vyvinutou oddelením Husqvarna Motorsport Rally. Radenie nahor a nadol je možné vykonávať bez potreby stlačenia páčky spojky, čo poskytuje niekoľko výhod:

    • Kratšie časy radenia
    • Presnejšia a plynulejšia jazda, pretože už nie je potrebné stláčanie spojky a uberanie plynu
    • Náraz spätného chodu na zadné koleso je citeľne znížený
    • Zlepšila sa trakcia zadných kolies
    • Jazdec môže držať riadidlá naplno

    Easy Shift využíva dva snímače, jeden snímač je na ramene radenia, ktorý detekuje pohyb na tyči radiacej páky, keď jazdec preradí vyššie a systém okamžite vypne zapaľovanie. Hneď ako druhý snímač zaznamená zapojenie prevodového stupňa, znovu aplikuje vstrekovanie a otvorí škrtiace ventily, čím zaistí rýchly a hladký chod pri všetkých otvoreniach škrtiacej klapky a otáčkach motora. Pri podraďovaní systém prispôsobuje otáčky motora otáčkam nižšieho prevodového stupňa.

    Systém Easy Shift môže byť na želanie jazdca deaktivovaný.

    OFFROAD ABS

    Norden 901 je vybavený najnovšou technológiou v brzdových systémoch. Systém Bosch náklonového ABS je špeciálne nastavený pre motocykel a umožňuje jazdcom vždy využívať plnú silu svojich bŕzd a zároveň brať do úvahy uhol náklonu motocykla, čím poskytuje najvyšší úroveň bezpečnosti.

    Systém je vybavený aj pokročilou ochranou proti prevráteniu: v režime Street ABS pri extrémne prudkom brzdení senzory zabraňujú prevráteniu bicykla dopredu a vymršteniu jazdca cez riadidlá.

    Bosch 9,1 ME ABS → maximálny brzdný výkon a bezpečnosť

    Offroad režim ABS

    Dobrodružná jazda je o objavovaní neznámeho a jazde na dlhé vzdialenosti. Je veľmi dôležité, aby vás motocykel v týchto extrémnych situáciách podporil. ABS je možné prepnúť do režimu Offroad. To zlepšuje kontrolu brzdenia v teréne. …

    KONEKTIVITA

    Norden 901 bude prvým cestným modelom Husqvarna Motorcycles kompatibilným s platformou konektivity Ride Husqvarna Motorcycles. Voliteľná pripojovacia jednotka umožňuje funkcie telefonovania a hudby, ako aj podrobnú navigáciu a plánovanie trasy, s pomocou špeciálnej aplikácie.

    So spárovanou náhlavnou súpravou Bluetooth v prilbe umožňuje funkcia hudby prevziať kontrolu nad hudobným prehrávačom smartfónu a počúvať ho počas jazdy. Pomocou ľavého prepínača režimu na riadidlách môže jazdec prepínať medzi skladbami v zozname skladieb alebo hudobnom archíve a ovládať hlasitosť, pričom informácie o skladbe sa zobrazujú na TFT prístrojovej doske motocykla.

    Odporúčané doplnky a služby pre HUSQVARNA NORDEN 901

    Vrchný kufor HUSQVARNA TOURATECH

    Bočné kufre HUSQVARNA TOURATECH

    Montážná sada bočné kufre HUSQVARNA TOURATECH

    Taška zadná HUSQVARNA

    Bočné tašky HUSQVARNA

    Bočné kufre HUSQVARNA TOURATECH

    Montážna sada zadný kufor HUSQVARNA TOURATECH

    Centrálny stojan HUSQVARNA

    [/vc_column_text][/vc_tab]

    Video

      Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

      Váš email (povinné)

      Váš telefón (povinné)

      Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

      Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

      Doba splácania (vyberte)

      Akontácia (vyberte)

      Poistenie PZP (vyberte)
      ÁnoNie

      Poistenie KASKO (vyberte)
      ÁnoNie

      Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

      Predmet

      Doplnujúce informácie

      Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

        Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

        [/vc_tabs][/vc_column_inner][/vc_row_inner]
        [/vc_column][/vc_row]